Proces realizacji zamówienia składa się z 2 etapów: płatności za zamówienie i realizacji zamówienia.
1. Płatność
Po złożeniu zamówienia na adres Twojej organizacji zostanie wysłany e-mail z fakturą proforma. Na jej podstawie należy dokonać płatności.
Tytuł przelewu powinien zawierać:
- numer faktury proformy
- numer zamówienia.
Po zaksięgowaniu wpłaty przez TechSoup zamówienie zostaje przesłane do realizacji.
2. Realizacja
Większość zamówień realizowana jest poprzez przesłanie kluczy licencyjnych do produktów na adres e-mail organizacji.
Do kluczy dołączona jest instrukcja jak pobrać plik instalacyjny dla produktu. W ten sposób realizujemy zamówienia Adobe, Symantec, Lefthand, Tableau czy Zoner.
Każdy z partnerów ma od 2 do 5 dni roboczych na wygenerowanie licencji od momentu zakończenia zamówienia.
W wypadku Microsoft, cała realizacja odbywa się na platformie Microsoft VLSC. Po zrealizowaniu zamówienia przez Techsoup, organizacja otrzymuje instrukcje, jak założyć konto na platformie, i w którym miejscu może znaleźć klucze licencyjne. Z platformy należy również pobrać obraz płyty instalacyjnej z zamówionym oprogramowaniem.
Czas realizacji (przekazanie oprogramowania) zależny jest od partnera programu, najczęściej wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
Zamówienia sprzętu komputerowego wymaga opłacenia faktury proforma otrzymanej od FLEXIT. Sprzęt jest wysyłany w ciągu ok 5-7 dni roboczych od opłacenia faktury.
Dostawa sprzętu realizowana jest poprzez wysyłkę kurierem UPS. W przypadku potrzeby zmiany adresu dostawy, zmiany konfiguracji komputera, prosimy o maila na adres sprzet@techsoup.pl
Dostawa sprzętu realizowana jest poprzez wysyłkę kurierem UPS. W przypadku potrzeby zmiany adresu dostawy, zmiany konfiguracji komputera, prosimy o maila na adres sprzet@techsoup.pl


.png)