Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia - najczęstsze przyczyny:

  • brak rejestracji do programu Techsoup - zobacz więcej informacji o rejestracji tutaj
  • brak logowania na stronie techsoup.pl
  • niepoprawne logowanie na stronie techsoup.pl - logowanie musi być przy użyciu e-mail organizacji lub e-mail osoby rejestrującej. Po zalogowaniu wejdź w Profil konta i sprawdź czy są tam dane twojej organizacji (numery rejestrowe, e-mail organizacji)
  • brak kwalifikacji do programu konkretnego dostawcy - możesz sprawdzić, gdzie twoja organizacja została zakwalifikowana w Profilu swojego konta: zakładka "Warunki twojej kwalifikacji". (patrz obrazek poniżej)
  • niepoprawne dodanie produktów do zamówienia. W przypadku produktów od dostawców EVK, FLEX IT, Lefhand i Flixbus produkty od każdego z dostawców trzeba złożyć w osobnym zamówieniu. W przypadku niepoprawnego dodania, pojawi się komunikat "UWAGA:  jednorazowo możesz zamówić produkty od jednego partnera!"
  • przekroczenie liczby zamówień - zobacz limity dla  wszystkich dostawców 
  • zobacz limity, jeśli chcesz zamówić licencje Microsoft

W razie dalszych problemów prosimy o kontakt na adres kontakt@techsoup.pl