Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia - najczęstsze przyczyny:
- brak rejestracji do programu Techsoup - zobacz więcej informacji o rejestracji tutaj
- brak logowania na stronie techsoup.pl
- niepoprawne logowanie na stronie techsoup.pl - logowanie musi być przy użyciu e-mail organizacji lub e-mail osoby rejestrującej. Po zalogowaniu wejdź w Profil konta i sprawdź czy są tam dane twojej organizacji (numery rejestrowe, e-mail organizacji)
- brak kwalifikacji do programu konkretnego dostawcy - możesz sprawdzić, gdzie twoja organizacja została zakwalifikowana w Profilu swojego konta: zakładka "Warunki twojej kwalifikacji". (patrz obrazek poniżej)
- niepoprawne dodanie produktów do zamówienia. W przypadku produktów od dostawców EVK, FLEX IT, Lefhand i Flixbus produkty od każdego z dostawców trzeba złożyć w osobnym zamówieniu. W przypadku niepoprawnego dodania, pojawi się komunikat "UWAGA: jednorazowo możesz zamówić produkty od jednego partnera!"
- przekroczenie liczby zamówień - zobacz limity dla wszystkich dostawców
- zobacz limity, jeśli chcesz zamówić licencje Microsoft
W razie dalszych problemów prosimy o kontakt na adres kontakt@techsoup.pl
.png)