Po otrzymaniu wpłaty na konto Fundacji TechSoup, na adres e-mail Twojej organizacji zostanie przesłana faktura. Wysyłamy ją tylko w wersji elektronicznej.
Jeśli zależy Ci na otrzymaniu wersji papierowej lub na fakturze pojawiły się błędy napisz do nas na adres: kontakt@techsoup.pl  w temacie wpisując "Błąd na fakturze - nr faktury... "

Na fakturze nie będzie informacji o liczbie zamówionych licencji, ponieważ oprogramowanie przekazywane jest od partnera technologicznego. Jedynym kosztem podanym na fakturze jest opłata administracyjna, która pokrywa koszty realizacji programu TechSoup. Jeżeli potrzebujesz dokumentu, który precyzuje ilość zakupionych licencji, możemy wystawić Ci zaświadczenie o udziale w Programie. Prosimy pisać na adres: kontakt@techsoup.pl  w temacie wpisując "Zaświadczenie"

Nie ma nazwy produktu na fakturze.

Ze względu na charakter prowadzonego programu nie jesteśmy w stanie wyszczególnić produktów na fakturze VAT. W przypadku, gdy taka informacja jest potrzebna możemy wystawić zaświadczenie, na którym jest podana nazwa i ilość zamówionych produktów.

Kiedy otrzymam fakturę VAT?

Faktura wystawiana i wysyłana jest automatycznie po przesłaniu zamówienia do realizacji. Jeśli nie otrzymaliście Państwo faktury prosimy o kontakt.

Czy może być ktoś inny na fakturze VAT?

Faktura może być wystawiona tylko na dane organizacji.

Zmiana danych na fakturze

Dane na fakturze mogą być poprawione np. adres czy nazwa organizacji. Nie można zmienić danych na dane innego podmiotu. Prosimy o przekazanie jakie dane mają być zmienione.