Czym jest Akademia TechSoup?

Jest to projekt szkoleniowy, który ma na celu wsparcie organizacji pozarządowych, bibliotek publicznych i muzeów w dostępie do wiedzy o nowych technologiach.

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Zapraszamy przedstawicieli organizacji pozarządowych, bibliotek publicznych i muzeów.

Gdzie mogę zobaczyć harmonogram szkoleń?

Na naszej stronie: https://www.techsoup.pl/pl/item-details/2640/kalendarz-szkolen, polecamy też sprawdzenie sekcji wydarzeń na naszej stronie na Facebooku: https://www.facebook.com/pg/techsouppolska

Jaka jest tematyka szkoleń?

Mamy 5 kategorii tematycznych:

1. Komunikacja, czyli jak skutecznie promować działania organizacji

2. Produktywność, czyli jak pracować efektywniej

3. Finansowanie, czyli jak pozyskać fundusze

4. Zarządzanie i prawo, czyli jak zadbać o prawidłowe funcjonowanie organizacji

5. Cyfrowe rewolucje, czyli rozwiązania, które całkowicie zmieniają podejście do pracy w organizacji

Ile czasu zazwyczaj trwają szkolenia?

Większość to szkolenia jednodniowe. Zazwyczaj szkolenia trwają ok. 8 godzin – rozpoczynają się ok. 9.00-10.00 oraz kończą się ok. 17.00-18.00.

Co muszę zrobić, aby wziąć udział w szkoleniu?

1. Wypełnić formularz rejestracyjny na stronie wybranego szkolenia.

2. Podać dane do faktury podczas płatności. Faktura może być wystawiona tylko na organizację pozarządową, bibliotekę, muzeum, spółkę non-profit. Jeśli Wasza organizacja nie posiada osobowości prawnej bądź nie ma możliwości zakupu szkolenia i chcielibyście zakupić je z prywatnego konta, proszę o kontakt mailowy na adres: szkolenia@techsoup.pl. Firmy niestety nie są uprawnione do zakupu biletów na nasze szkolenia. Wydrukowaną fakturę dostaniecie w dniu wydarzenia.

3. Poczekać na informacje organizacyjne, które prześlę opiekun szkolenia w TechSoup (ok. 3-5 dni przed szkoleniem). 

Jestem przedstawicielem organizacji, ale chcę, aby za bilet zapłaciła inna firma. Czy to jest możliwe?
Niestety takie rozwiązanie nie jest możliwe. Podmiotem kupującym bilet musi być organizacja pozarządowa. 

Jestem przedstawicielem organizacji, ale chcę za bilet zapłacić samodzielnie. Czy jest to możliwe? 
Takie rozwiązanie jest możliwe w uzasadnionych przypadkach. Prosimy o kontakt na szkolenia@techsoup.pl.

Czy mogę zarezerwować bilet na wydarzenie? Ile mam czasu, żeby dokonać opłaty? 
Tak, rezerwacja jest możliwa. Macie 3 dni na opłacenie zamówienia w przypadku metody płatności online oraz 6 dni w przypadku przelewu tradycyjnego. 

Czy dostanę materiały po szkoleniu?

Tak, po szkoleniu wyślemy prezentację oraz ewentualnie dodatkowe materiały, dzięki którym będzie można odświeżyć sobie treść szkolenia.

Jak mogę ocenić szkolenie i przekazać swoją opinię?

Opinia każdrgo uczestnika jest dla nas bardzo ważna. W trakcie szkolenia udostępnimy link do ankiety, do wypełnienia której serdecznie zachęcamy.

Chcę przeszkolić cały zespół mojej organizacji / zorganizować szkolenie dedykowane. Co mogę zrobić?

Do takich zapytań podchodzimy indywidualnie, prosimy o kontakt na szkolenia@techsoup.pl.