W przypadku sprzętu kupionego od GHS do 31 maja 2020 proszę zgłaszać usterkę na adres: rma.pl@flexitdistribution.com z podaniem numeru faktury i danych kontaktowych.
W przypadku sprzętu od EVK, proszę zgłosić usterkę na stronie: http://centrum.serwisowe.evk.pl/cmr/zgloszenie
Szczegółowy opis i zdjęcia przyspieszają naprawę.
Warunki gwarancji obu partnerów:
Flex IT - sprzęt kupiony do 31 maja 2020 (na 24-mies gwarancji)
Flex IT - sprzęt kupiony po 31 maja 2020 (na 12-mies lub 36-mies gwarancji)
Jednocześnie przypominamy, że utrata gwarancji następuje w przypadku:
a/ naruszenia lub zerwania plomb gwarancyjnych lub numerów seryjnych umieszczonych na sprzęcie lub podzespołach wchodzących w jego skład,
b/ stwierdzenia niefachowej ingerencji w produkt dokonanej przez nieuprawnione osoby,
c/ stwierdzenia uszkodzeń powstałych w transporcie do siedziby Gwaranta spowodowanych niewłaściwym zapakowaniem produktu.