Strona zawiera podstawowe informacje o tym, jak zarejestrować się w programie Microsoft Discount.

Aby móc skorzystać z oferty Microsoft Discount, musisz najpierw zarejestrować Twoją organizację w portalu Microsoft dla organizacji nonprofit.

Po rejestracji będziesz poproszony, aby przesłać do TechSoup Polska certyfikat potwierdzający kwalifikowalność Twojej organizacji do Microsoft Discount.

Ważność certyfikatu to 1 rok.

Jeśli interesuje Cię oprogramowanie Microsoft wyłącznie ramach programu dotacji, wówczas nie ma potrzeby występowanie o ten certyfikat.

Jeśli jesteś już zarejestrowany w portalu Microsoft nonprofit portal, to przejdź od razu do kroku 2.

Rejestracja w portalu Microsoft dla organizacji non-profit

  1. Idź do Microsoft nonprofit portal i kliknij Get started.  

  2. Postępuj zgodnie z instrukcjami.

W przeciągu 20 dni roboczych, powinieneś otrzymać e-mail z informacją o kwalifikacji.

Prześlij swój certyfikat do TechSoup

  1. Jak tylko Twoja kwalifikowalność została potwierdzona, zaloguj się ponownie na Microsoft nonprofit portal poprzez kliknięcie w Login (nie: Sign In)na górze strony. Możesz zostać poproszony o podanie TechSoup Validation Token.

  2. Po zalogowaniu się, zobaczysz ofertę Microsoft dla organizacji nonprofit. Kliknij On-premises software licenses aby zobaczyć dodatkową treść.

  3. Pod nagłówkiem Software discounts, kliknij More a następnie Continue.

  4. Wprowadź poniższą informację, Twój adres e-mail i kliknij Send to partner.

Następnie się pojawi strona z potwierdzeniem.

Po zrealizowaniu kroku 2, TechSoup ma od 5 do 10 dni roboczych, aby potwierdzić Twój certyfikat. Jeśli tak się stanie, wówczas otrzymasz wiadomość e-mail z TechSoup z instrukcjami jak skorzystać z oferty Microsoft Discount.

W razie wszelkich pytań i wątpliwości, napisz do nas: kontakt@techsoup.pl

Image Placeholder