Co daje bibliotece udział w programie?
Uczestnictwo biblioteki w programie TechSoup daje dostęp do otrzymywania na prefencyjnych warunkach oprogramowania i sprzętu komputerowego.
Biblioteki mogą skorzystać z ofert wnosząc niską opłatę administracyjną, która stanowi nawet kilka lub kilkanaście procent wartości rynkowej danego produktu.
Oprogramowanie partnerów dostępne dla bibliotek publicznych w Polsce:
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() | |
![]() | ![]() | ![]() |
Markowy, regenerowany sprzęt IT na 12 lub 24-miesięcznej gwarancji:
- laptopy (gwarancja 24 mies)
- komputery stacjonarne (gwarancja 24 mies)
- drukarki (gwarancja 12 mies)
- tablety i telefony (gwarancja 12 mies)
Partner dostarczający profesjonalnie zregenerowany sprzęt to FLEX IT Distribution:
Jak biblioteka może skorzystać z programu?
Przed złożeniem pierwszego zamówienia konieczna jest rejestracja w programie.
Rejestracja jest prosta i zajmuje kilka minut.
Wejdź na techsoup.pl/rejestracja i zarejestruj osobę kontaktową a następnie Twoją bibliotekę.
Osobą kontaktową powinna być osoba pełniąca funkcję dyrektora lub zastępcę dyrektora biblioteki, która jest rejestrowana lub osoba upoważniona przez dyrekcję biblioteki do rejestracji i zarządzania kontem na podstawie stosownego pełnomocnictwa.
W tym ostatnim przypadku prosimy o załączenie skanu pisemnego pełnomocnictwa, które będzie zawierało co najmniej:
- dane osoby upoważnionej do rejestracji biblioteki przez jej dyrekcję (imię, nazwisko, funkcja w bibliotece, adres e-mail który został wykorzystany w założeniu konta personalnego)
- dane dyrektora lub zastępcy dyrektora biblioteki, którzy udzielają pełnomocnictwa zgodnie z zasadami reprezentacji w bibliotece (imię, nazwisko, pełniona funkcja, adres e-mail do kontaktu, telefon do kontaktu)
- wyrażoną zgodę dyrekcji biblioteki na rejestrację i zarządzanie przez w/w osobę kontem biblioteki w programie Technologie.org.pl prowadzonym przez TechSoup Polska
- czytelne podpisy dyrekcji, datę i miejscowość sporządzenia pełnomocnictwa oraz pieczątkę biblioteki
Kolejny krok należy do nas. W przeciągu od 7 do 14 dni roboczych biblioteka otrzyma e-mailem informację z wynikiem kwalifikacji. Od tego momentu możliwe jest korzystanie z programu.
Jak otrzymać produkty?
Z chwilą otrzymania od TechSoup wiadomości o zakwalifikowaniu do programu, można zalogować się na konto organizacji w serwisie www.techsoup.pl, dodać wybrane produkty do tzw. koszyka i potwierdzić zamówienie. Następnie należy opłacić fakturę proforma, którą TechSoup prześle na adres e-mail biblioteki.
W przypadku zamówienia:
- oprogramowania komputerowe - biblioteka otrzymuje instrukcję pobrania ze strony WWW danego partnera technologicznego i klucze licencyjne w przeciągu 5 dni roboczych
- regenerowanego sprzętu komputerowego - wysyłka realizowana jest w przeciągu 5 dni roboczych od dnia zapłaty
Jakie koszty ponosi biblioteka za udział w programie?
Rejestracja i uczestnictwo organizacji w programie TechSoup są bezpłatne.
Dopiero, gdy biblioteka chce zawnioskować o konkretny produkt, należy wnieść opłatę administracyjną przypisaną do produktu.
Chcesz wiedzieć więcej o programie?
Przeczytaj Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi (FAQ), w których dowiesz się szczegółów nt.
- zasad rejestracji i kwalifikacji
- zasad składania i realizacji zamówień